باید بگم اون اندازه هم بیخبر نیستیم AMD تا bulldozer را بده بیرون لطف میکنه و از همون معماری Deneb استفاده میکنه حالا در نظر بگیر 12 تا هسته بر پایه Deneb با فرکانس 2Ghz حقیقتا چقدر توانایی میتونن داشته باشن.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad1985 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رونمایی دیرتر هم دلیل برتری NVIDIA نیست اونچه گرافیک NVIDIA را برای من جالب میکنه توانایی cGPU اون و محاسباتی اون هستش و همچنین پشتیبانی از C++ , Fortran .






پاسخ با نقل قول

Bookmarks